• Träning

    Gång/löpning:
    Totalt i år:

    Cykling:
    Totalt i år:

  • Mål:

    - Att kunna springa igen.

    Tidigare mål:
    - Att springa en mil utan att stanna
    - Att springa en mil under 60 minuter

  • Planerade lopp 2013

    Inga

Lång väg kvar

Jag är nöjd med mig själv. Senaste veckan har jag tagit hand om min kropp och gett den bra mat. Den har tackat mig med att säga att den mår bra. I går smög jag i gång träningen med en rask promenad. Allt kändes finemang ända tills jag ställde mig i en provhytt idag. Det är en lång bit kvar, I tell you. Jag ser ut som en flodhäst och fick knappt på mig kjolen jag provade. Jag hade tänkt unna mig ett klädesplagg för att jag varit så duktig, men det blev det inget av med. Lusten att handla kläder försvann omedelbart och av kommer inte att ställa mig i en provhytt förrän om nån månad. Ska jag unna mig något, får det bli en sak eller skor.

Kommentera

